رقابت بیش از ۴۹ هزار شهروند ورزشکار در منطقه ۱۴

بیش از ۴۹ هزار شهروند منطقه ۱۴ در رده های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال و در قالب رشته‌های ورزشی متنوع با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمدحسین شیخ سفلی گفت: این مسابقات در دور دوم «رقابت‌های قهرمان شهر به‌منظور ایجاد نشاط، سلامت جسمی، معنوی و ترویج ورزش همگانی بین شهروندان در دو گروه آقایان و بانوان در رده سنی زیر ۵۵سال بین محلات ۲۱ گانه منطقه اجرا شده است.

شیخ سفلی به رشته‌های ورزشی مسابقات اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۹ هزار ورزشکاران دارالمؤمنین تهران با شرکت در این مسابقات، در رشته‌های والیبال سالنی، بسکتبال، داژبال به‌صورت تیمی و در رشته‌های بدمینتون، دومیدانی، تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، شنا، بومی محلی، آمادگی جسمانی و ژیمناستیک به رقابت پرداختند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این رقابت‌ها و با یادآوری کسب رتبه‌های برتر ورزشکاران منطقه در دور اول این رقابت‌ها گفت: این مسابقات تا پایان شهریورماه در مرحله محله‌ای ادامه دارد و پس از آن ورزشکاران منتخب منطقه در مرحله استانی در کنار سایر ورزشکاران به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 41375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =