نیازسنجی و شناسایی مشکلات محلات مستلزم هم افزایی مدیران شهری و نخبگان است

نشست مجمع مشورتی وتخصصی محلات شهرتهران به میزبانی منطقه ۲ با حضور آقا میری عضو شورای اسلامی شهرتهران، صالحی شهردارمنطقه، معاونین، مدیران، شهرداران نواحی ۹گانه ومعتمدین محلات ۲۱گانه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری در نشست مجمع مشورتی و تخصصی با محلات منطقه ۲۱ با بیان اینکه یک راهبرد بسیار مهم و اساسی  در بهبود خدمت رسانی و رفع مشکلات شهری تعامل و همکاری مدیران شهری با معتمدین و نخبگان محلات است گفت: بدین منظور برگزاری نشست ها به صورت مستمر درحال انجام است و تلاش داریم تا در هم اندیشی با معتمدین محلات در جریان مشکلات و روند رسیدگی به آنها قرار گیریم.

وی با بیان اینکه در بخشی از نیازها و مطالبات شهروندان از طریق حضور در مساجد احصا و پیگیری شد، افزود: رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در ملاقات مردمی در مساجد، به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر مساجد برای دریافت نظرات نخبگان و معتمدین محلات در خصوص گزارش عملکرد مناطق در حوزه‌های مرتبط با شهرداری، این نشست‌ها را نیز طراحی کنیم تا بتوانیم نظام نامه مسائل محلات را تدوین کنیم.

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ در ادامه این نشست، گفت: با همراهی  معتمدین محلات این فرصت فراهم می شود که  مردم بیش از گذشته در جریان اقدامات و عملکرد مدیریت شهری قرار گرفته و تعامل آنها  با مدییت شهری تخصصی تر شودوی افزود: مدیریت شهری منطقه از پیشنهاداتی که موجب ارتقاء خدمات رسانی به شهر و شهروندان می شود، استقبال کرده و بر استمرار این جلسات به منظور همدلی و مشارکت بیشتر شهروندان تاکید دارد.

همچنین؛ در این  نشست هر یک از معتمدین و دبیران محلات به ارائه گزارشی از مشکلات و مسائل محلات خود پرداختند و خواستار رفع و پیگیری آنها از سوی مدیریت شهری شدند.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 41392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =