۸۰ درصد تعهد درآمد نقد منطقه یک تحقق یافت

شهردارمنطقه یک در جلسه کمیته درآمدی شهرداری این منطقه از تحقق ۸۰ درصدی تعهد درآمد نقد مصوب خبر داد و بر روند رو به رشد آن تاکید کرد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جلسه کمیته درآمدی که با حضور معاونین مالی و شهرسازی، مدیر اداره درآمد، مشاورین، شهرداران نواحی، و روسای ادارات مرتبط برگزار شد، ضمن بیان تحقق بیش از ۸۰ درصدی معادل ۵۰ هزار میلیارد ریال درآمد نقد مصوب منطقه در هفته چهارم مرداد ماه سال جاری گفت: روند رو به رشد در خصوص تحقق درآمد نقد و غیر نقد منطقه باید تداوم داشته باشد.

وی در این راستا بر پیگیری پرونده‌های بند "ت" بودجه دولت، پرونده های ارسالی به کمیسیون ماده ۵ و نیز احصاء تغییر کاربری های غیر مجاز و جلوگیری از ادامه فعالیت تا زمان وصول درآمد تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه ابوذر شجاعیان مدیر اداره درآمد و نوسازی منطقه یک و دبیر کمیته درآمدی این منطقه گزارشی از عملکرد نواحی و نیز تعداد فیش های صادر شده در انتظار پرداخت ارائه و پیگیری شهرداران نواحی در زمینه وصول فیش ها را خواستار روند رو به رشد در خصوص تحقق درآمد نقد و غیر نقد منطقه باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 41401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =