معاون فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده پنج منصوب شد

میترا کریمی طی حکمی از سوی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به عنوان "معاون فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران" منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی با صدور حکمی، میترا کریمی را به عنوان "معاون فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران" منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند سرکارعالی، بدینوسیله شما را به سمت "معاون فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده پنج" منصوب می نمایم.

رعایت اصول و ضوابط شهرسازی و معماری در بررسی پیشنهادهای پیرامون اصلاح و تغییر طرح تـــفصیلی، تدوین و تنظیم دستورجلسه کارگروه فنی و کمیسیون ماده پنج و ابلاغ آنها و شرکت در جلســـات، پاسخ به استعلام‌های شهرداری‌های مناطق و سایر ادارات، اقدامات لازم جهت پروژه‌های هوشمندسازی دبیرخانه، انعکاس مصوبات کمیسیون ماده پنج بر سامانه طرح تفصیلی و نظارت بر حسن اجرای آن از اهم وظایف سرکارعالی می باشد.

امید است ضمن هماهنگی با مسئولین ذیربط و بهره گیری از تجارب و توان کارشناسی دبیرخانه و با صداقت کامل و حسن رفتار و اتخاذ تدابیر مؤثر و کارآمد در انجام امور محوله موفق باشید. از خداوند متـــعال توفیق شما را در مسیر خدمت به شهروندان عزیز تهرانی و تحقق شعار" تهران؛شهر تلاش و سرزندگی"خواستارم.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 41422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =