خانواده‌ها از رویدادهای آموزش محور رایگان بهره‌مند می‌شوند

رویدادهای آموزش محورشهروندی در راستای ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی با مشارکت شهروندان در مجتمع های مسکونی و محلات منتخب منطقه ۱۴ اجرایی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در این راستا و با تشکیل کمیته طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در این منطقه تسهیلگران و کنشگران محله ها همراه با مدیران شهری منطقه ۱۴ به منظور اجرای رویدادهای آموزش محور در خصوص ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی برنامه‌ریزی و تبادل نظر کردند.

در این هم اندیشی که با حضور آرش پژمان معاون مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، امیر یزدی شهردار و مدیران شهری منطقه صورت گرفت، اجرای رویدادهای آموزش شهروندی در ۴ محور قوانین آپارتمان نشینی و حریم خصوصی، اخلاق همسایگی و مشارکت، محیط زیست و مدیریت کاهش پسماند، ایمنی شهر و مدیریت بحران برای اهالی محله های منتخب در دستور کار قرار گرفت. مقرر شد علاوه بر اجرای این رویدادها در دو محله شاهین و نبی اکرم(ص)، اجرای دوره‌ها و کارگاه های آموزشی با مضامین سبک زندگی و فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات ۲۱ گانه منطقه با مشارکت فعالان و تسهیلگران این عرصه برای سال جاری برنامه ریزی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 41433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =