اجرای ساماندهی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در منطقه ۲ پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۲ گفت :به منظور ارتقای سهولت تردد خودروها و افزایش ایمنی طرح بهسازی و ساماندهی چراغ‌های راهنمایی رانندگی اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمدحسین کریمی  با اعلام این خبر افزود: به‌منظور آسایش و امنیت تردد هرچه بیشتر شهروندان و روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی، عملیات بهسازی، مناسب‌سازی و ایمن‌سازی علائم و المان‌های ترافیکی در معابر شریانی و محلی منطقه صورت گرفت.

وی افزود: در همین راستا طرح نگهداشت و ساماندهی چراغ‌های  راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است.

کریمی در ادامه به ساماندهی تابلوهای ترافیکی اشاره کرد و گفت: به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری تمام تابلوهای فرسوده ساماندهی شد.

وی افزود: در این عملیات تابلوهای ترافیکی اصلاح نوشتاری شده و تابلوهای معیوب و فرسوده  بلوار دریا، خیابان پاک‌نژاد، سعادت‌آباد، توحید، دریان نو و... و. مرمت و تعویض شدند

معاون شهردار منطقه ۲، با اشاره به سایر اقدامات اجرایی  افزود: نصب و نگهداری سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس شرکت واحد و ایمن‌سازی طولی بزرگراه‌ها از دیگر اقداماتی است که باهدف افزایش ایمنی تردد در معابر صورت گرفته است.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 41452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =