تعامل دوسویه بین مدیریت شهری و رسانه‌ها لازمه شهر موفق

شهردار منطقه ۴ طی نشست و دورهمی صمیمانه ای با اصحاب رسانه مطرح کشور و شهر که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، بر تعامل دوسویه بین شهرداری و رسانه ها تاکید ویژه داشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی‌اصغر کمالی زاده" ضمن بزرگداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: وجود رسانه‌های پویا و جریان سازی و نقش‌آفرینی ارزنده آن‌ها به‌عنوان گوش شنوای شهروندان و انتقال خواسته‌های آن‌ها به مدیریت شهری برای داشتن شهری موفق بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

او ادامه داد: در این راستا با نقش ارزنده‌ای که اصحاب رسانه دارند،   مدیران شهری می‌توانند  با انجام وظایف خود محیطی امن و مطلوب برای شهروندان فراهم نموده و قطعا احساس تعلق شهروندی در بین مردم بیشتر شده و شاهد مشارکت‌های مردمی بیشتری خواهیم بود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه به سؤالات خبرنگاران  پاسخ داد و در این زمینه گفت: منطقه ۴ به‌عنوان منطقه‌ای که حدود ۱۰درصد از مساحت و ۱۱ درصد از جمعیت تهران را تشکیل می‌دهد و وسعت آن حتی بیش از ۵ منطقه شهر و درواقع ایرانی کوچک به شمار می‌رود، به‌تبع آن دارای چالش‌ها، رسیدگی‌ها و درخواست‌های بیشتر شهروندان بوده و پشتکار بیشتری را برای کسب رضایت ایشان می‌طلبد.

وی ادامه داد: در بحث اجرای طرح نگهداشت شهر امسال بیشترین بودجه عمومی و بیشترین پروژه را بین مناطق ۲۲ گانه داریم که ۴۲ پروژه مذکور در سال جاری کلنگ خواهد خورد.

کمالی زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص نهضت آسفالت در این منطقه گفت: در بحث آسفالت، سال گذشته ۴۰ هزار تن فرآیند آسفالت‌ریزی  انجام شد که با پیگیری‌های مستقیم این روند افزایش خواهد داشت.

شهردار منطقه ۴ در پاسخ یکی از خبرنگاران که در خصوص مخازن زباله این منطقه، گفت: در بحث مخازن زباله ۶۰۰ مخزن از اسفندماه اضافه شد، که درمجموع ۴۸۰۰ مخزن زباله را در این منطقه تشکیل می‌دهد.

علی‌اصغر کمالی زاده در ادامه در خصوص مباحثی همچون پسماند زباله، شبکه‌های آب‌رسانی، فرهنگ‌سازی درمبحث ریزش زباله در معابر، توسعه خط شرقی مترو، تقاطع غیره مسطح بزرگراهی، توسعه سرانه‌های فرهنگی ورزشی در منطقه ۴  و ... پاسخگوی خبرنگاران بود.

وی در پایان برگزاری این جلسات را بسیار ارزنده دانست و گفت: بازخوردهایی که خبرنگاران از مردم گرفته و به مدیریت شهری انتقال می‌دهند، ما را برای خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان خود کمک خواهد کرد و این حقیقت محض است که خدمت به شهروندان و رضایت خداوند و خلق او از اهم موضوعات است.

همچنین؛ شهردار منطقه ۴ در پایان از فعالان حوزه رسانه تقدیر به عمل آورد و خواستار تکرار چنین جلساتی شد.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 41453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =