برنامه های فرهنگسرای امام ویژه ۱۷ شهریور اعلام شد

به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام(ره) با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می پردازد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری فرهنگ و هنر، نخستین برنامه فرهنگسرای امام(ره) تولید یک موشن گرافی به عنوان «خون های ماندگار» است که با پدیدار شناسی این واقعه، گزارش مختصری از این روز خونین ، با متن و تصاویر ارائه می دهد. این محصول با مشارکت مرکز ترویج نام ،یاد و اندیشه امام (ره) در شهرداری تهران تولید شده است.

همچنین در دو محصول ویدئو گرافیک ، به بازخوانی پیام امام راحل در مورد ۱۷ شهریور با قرائت سید احمد خمینی می پردازد و در ادامه سخنرانی شهید هاشمی نژاد درباره این حادثه خونین در محصولی دیگر تولید می شود.

علاوه بر این فتوکلیپی با عنوان «میدان شهدا»عکس های کمتر دیده شده از مرکزاسناد انقلاب اسلامی با سرودی با همین عنوان، این واقعه مرور می شود. بر این اساس ، در برنامه ای با عنوان «کتاب هفدهم» به معرفی بسته کتاب هایی با موضوع همین واقعه به صورت پادکست می پردازد.

«انعکاس» یکی از برنامه های شاخص و مستمر فرهنگسرای امام (ره) است که در بخشی کوتاه از دهمین گفتگوی خود با «حجه الاسلام محمد علی رحمانی» به بررسی این رخداد می پردازد.

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 4148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =