معاونت حمل‌ونقل‌ و ترافیک منطقه ۱۴ به استقبال از مهر رفت

جلسه بررسی اقدامات و برنامه‌های استقبال از مهر در حوزه ترافیک با حضور شهرداران نواحی و نماینده پلیس راهور، مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک، مدیران فنی و ترافیکی نواحی شش گانه جدول اقدامات ضروری و برنامه های آموزشی و ترویجی بازبینی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، این اقدام در جهت افزایش ضریب بهبود عملکرد و موفقیت طرح در سطح منطقه شکل گرفت معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ افزود: در حضور شهرداران نواحی و مدیران فنی و ترافیکی نواحی جزئیات اقدامات و برنامه‌های استقبال از مهر و ایام بازگشایی مدارس مجددا به صورت مدرسه محور در دوبخش مهم ترافیکی و حمل و نقلی مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گرفت.

این جلسه به جهت هماهنگی مجموعه عملیاتی و ستادی با هدف استفاده از تمام ظرفیت‌ها و افزایش بهبود عملکرد برگزار شد. شایان ذکر است معاونت حمل و نقل و ترافیک در ایام بازگشایی مدارس در سال جدید برای اولین بار در دو محور ترافیکی و حمل و نقل به نیازهای شهروندان پرداخته است تا ایام بازگشایی مدارس اوقات خوشی برای شهروندان بوده و از دغدغه ها و اضطرابات ناشی از افزایش بار ترافیکی در این ایام به آنها کاسته شود.

با حضور شهرداران نواحی و نماینده پلیس راهور، مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک، مدیران فنی و ترافیکی نواحی شش گانه جدول اقدامات ضروری و برنامه های آموزشی و ترویجی بازبینی شد. این اقدام در جهت افزایش ضریب بهبود عملکرد و موفقیت طرح در سطح منطقه شکل گرفت معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ افزود: در حضور شهرداران نواحی و مدیران فنی و ترافیکی نواحی جزئیات اقدامات و برنامه های استقبال از مهر و ایام بازگشایی مدارس مجددا به صورت مدرسه محور در دوبخش مهم ترافیکی و حمل و نقلی مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گرفت.

این جلسه به جهت هماهنگی مجموعه عملیاتی و ستادی با هدف استفاده از تمام ظرفیت ها و افزایش بهبود عملکرد برگزار شد. شایان ذکر است معاونت حمل و نقل و ترافیک در ایام بازگشایی مدارس در سال جدید برای اولین بار در دو محور ترافیکی و حمل و نقل به نیازهای شهروندان پرداخته است تا ایام بازگشایی مدارس اوقات خوشی برای شهروندان بوده و از دغدغه ها و اضطرابات ناشی از افزایش بار ترافیکی در این ایام به آنها کاسته شود.

انتهای پیام/

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 41553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =