فراخوان ثبت نام و عضو گیری کانون نوجوانان در محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۹

فراخوان ثبت نام و عضو گیری کانون نوجوانان در محلات ۱۳ گانه منطقه۱۹ ویژه افراد ۱۲ تا ۱۸ سال آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: اداره آموزش های شهروندی در راستای راه اندازی و اجرای فعالیت‌های کانون نوجوانان اطلاعیه ثبت نام در کانون را در قالب فراخوان منتشر کرد.

وی ادامه داد: کانون نوجوانان در منطقه  از پاییز سال ۱۴۰۱ راه اندازی شد که خوشبختانه در این مدت این کانون با کمک و همیاری اعضا و دبیران محلات فعالیت‌های خلاقانه و متناسبی را با اهداف کانون نوجوانان برگزار کرده است.

به گفته وی؛ با فرا رسیدن فصل تابستان، کانون نوجوانان محلات برنامه های ویژه ای را با مشارکت دبیران محلات و دبیران منطقه ای کانون در قالب فعالیت های فرهنگی، ورزش، هنری، علمی، ادبی و ... اجرا می کنند که اعضای کانون می توانند در این برنامه ها با همسالان خود همراه شوند.

ضمن اینکه نوجوانان محلات می توانند در پنج کمیته روابط عمومی و فناوری، فرهنگی و ورزشی، آموزش، سلامت و محیط زیست و مشارکت و خدمات اجتماعی عضو شوند.

براساس این گزارش درحال حاضر ۲۸۰ نفر دختر و پسر به تفکیک محلات عضو این کانون هستند و برنامه‌ریزی برای جذب ۶۰۰ نوجوان تا شهریور و هزار و ۳۰۰ نفر تا پایان سال جاری انجام شده است و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال می توانند برای ثبت نام و عضویت در کانون نوجوانان به خانه آموزش‌های شهروندی سرای محلات مراجعه کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
 

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 41579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =