امکان صدور پروانه تخریب و نوسازی املاک محور دماوند

با تغییر نحوه صدور پروانه املاک بخش عمده خیابان دماوند، صدور پروانه تخریب و نوسازی املاک به صورت مسکونی نیز این خیابان منطقه۸ تهران امکان پذیر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبر فراهم آمدن امکان صدور پروانه بر اساس پهنه بندی جدید گفت: با توجه به اینکه در ادوار گذشته صدور پروانه ساخت و ساز در مسیر خیابان دماوند در قالب پهنه s۱۲۲(کار و فعالیت) یا تجاری-اداری بود و مالکان املاک واقع در این محور تمایل برای تخریب و نوسازی املاک خود نداشته و از نظر کسب و کار دچار مشکل بودند.

وی ادامه داد: با پیگیری معاونت معماری و شهرسازی منطقه و بر اساس ابلاغیه دبیرخانه کمیسیون ماده پنج با تغییر پهنه بخش عمده‌ای از محور دماوند به M۱۱۱، M۱۱۳(مختلط، تجاری، اداری و مسکونی) موافقت شد و امکان صدور پروانه بر اساس پهنه‌بندی جدید میسر شد.

تنهایی شهردار منطقه۸ به تشریح این ابلاغیه که به درخواست منطقه بوده است، پرداخت و افزود: جهت ترغیب مالکین محور دماوند به تخریب و نوسازی و صدور پروانه نوسازی، جهت تغییر پهنه کار و فعالیت به مختلط اداری-مسکونی، اداری- تجاری اقدام شد که انتظار می‌رود با این اقدام تقاضای صدور پروانه و نوسازی املاک این محور افزایش داشته باشد.

شهردار منطقه۸ در پایان تصریح کرد: در تغییر پهنه املاک از پهنه S۱۲۲ به ‌M۱۱۱، M۱۱۳ امکان صدور پروانه از تجاریو اداری به مختلط مسکونی و تجاری و اداری و یا مسکونی فراهم شده است.

همچنین متقاضیان و شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه و نسبت به صدور پروانه املاک خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 41649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =