سطح خدمت در مناطق کم‌برخوردار افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: هدف ما این است که سطح خدمت را در مناطق کم برخوردار بیشتر کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، امیرنورمحمدی، مدیرعامل شرکت شهرسالم در آیین افتتاح بخش‌های درمانی شرکت شهرسالم در مناطق ۹ و ۱۹ که -شنبه ۴ شهریورماه- تحت عنوان شصت و نهمین شنبه امید و افتخار در درمانگاه شهرداری منطقه ۱۹ برگزار شد، اظهار کرد: شرکت شهرسالم در مراکز درمانی مناطق کم برخوردار شهری با رویکرد سلامت محور اقدام می‌کند. پایین بودن سرانه درمان در این مناطق ما را بر آن داشت که توسعه مراکز درمانی که قابلیت افزایش بخش درمانی داشت را در دستور کار قرار بدهیم.

وی افزود: در منطقه ۱۹ دو مرکز درمانی در سنوات گذشته ایجاد شده بود و بخش هایی از آن در سال های متمادی مسکوت مانده که با حمایت شهردار منطقه ۱۹ بخش هایی به این مراکز اضافه شده است.

نورمحمدی یادآور شد: در یک ماه گذشته به دنبال انجام خدمت رسانی سریعتر این کار را پیش بردیم و امروز به صورت نمادین دو مرکز دیگر هم افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرسالم عنوان کرد: اولویت اول شهر سالم خدمت رسانی به پرسنل شهرداری است و ما این تکلیف را پیش می بریم؛ در کنار آن خدمت رسانی به مردم مناطق پایتخت را نیز پیش می بریم. به طوری که در سال گذشته به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار شهروند خدمت رسانی کردیم. 

وی گفت: هدف ما این است که سطح خدمت را در مناطق کم برخوردار بیشتر کنیم و این را با افتتاح مراکز درمانی جلو می بریم. در خصوص راه اندازه بخش های دیگر در سال جاری باید بگویم که در نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش بخش ها در درمانگاه‌های شهرداری خواهیم بود. به طوری که در منطقه ۵ ایجاد بخش تصویر برداری‌و در منطقه ۲ و ۲۰ طب کار را در راستای صیانت از نیروی انسانی پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 41664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =