ارائه خدمات عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی در مدارس منطقه ۱۹

اولین نشست هماهنگی طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ با حضور لطیف پنداریان کارشناس پیگیری ویژه حوزه دفتر شهردار منطقه، معاونین اجرایی و مدیران شهری برگزار و بر ارائه خدمات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در مدارس منطقه با اولویت طرح شهردار مدرسه، مدارس واقع در محله دوستدار کودک شریعتی شمالی و مدارس استثنایی تأکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست در خصوص اجرایی شدن مباحث ترافیکی از جمله خط‌کشی، نصب تابلوهای هدایت مسیر، هماهنگی با راهور منطقه و در حوزه خدمات شهری نظافت معابر با اولویت معابر منتهی به مدارس، ساماندهی و رسیدگی به فضای سبز محوطه مدارس، بهسازی پیاده‌روها، حذف المان‌ها و زوائد فیزیکی خطرساز از معابر با همکاری حوزه ترافیک گفتگو و تبادل نظر شد.

ضمن اینکه تهمیدات مربوط به کارگاه‌های ساختمانی، عمرانی و اقدامات ایمنی مضاعف آن‌ها توسط حوزه شهرسازی و فنی و عمران پیگیری و به نواحی پنجگانه ابلاغ شود.

همچنین عدم اجرای عملیات حفاری در بازده زمانی مشخص، اتمام عملیات حفاری‌های در حال انجام و عدم صدور مجوز توسط معاونت فنی و عمرانی و سایر شرکت‌های خدماتی سطح منطقه، آراستگی و اجرای تبلیغات محیطی نصب بنر از سوی حوزه فرهنگی و اجتماعی با همکاری اداره‌های روابط عمومی و زیباسازی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در اولین نشست هماهنگی طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ مقرر شد با توجه به توافق شهرداری تهران با آموزش‌وپرورش شهر تهران خدمت‌رسانی نظیر رنگ آمیزی، رسیدگی به نگهداشت فضای سبز، خط‌کشی، آسفالت و... در مدارسی که با هماهنگی آموزش‌وپرورش منطقه و شهرداری تعیین شد با توجه به اعتبار ابلاغی اجرایی شود.

همچنین طی این نشست مقرر شد در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و موثر و جلب رضایت شهروندان اقدامات حوزه‌های اجرایی شهرداری منطقه ۱۹ به‌صورت مشترک و هماهنگ در مدارس مشخص شده انجام شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه مقرر شد  نواحی ضمن احصاء نیازها و ثبت اطلاعات و  با تأمین اعتبار لازم  از ۱۵ شهریور لغایت تا ۱۵ مهر نسبت به اجرای این طرح در مدارس اقدام شود.

انتهای پیام 

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 41714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =