آموزش بیش از چهار هزار شهروند منطقه ۱۵ و جمع آوری ۱۳ تن پسماند خشک

هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از ارائه آموزش‌های ارتقای فرهنگ تفکیک از مبدا توسط کارشناسان اداره مدیریت پسماند به بیش از ۴۱۹۳ شهروند طی مرداد ماه سالجاری خبر داد و گفت: در این بازه زمانی حدود ۱۳ تن پسماند خشک از محدوده منطقه جمع‌آوری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صدیقی افزود: برنامه آموزشی در راستای ارتقای فرهنگ تفکیک از مبدا و تولید کمتر پسماند در ۱۱ کارگاه در سرای محلات برگزار و ۴۰۰ شهروند آموزش دیدند. آموزش ۶۰ کودک در هشت مهدکودک، آموزش ۱۳۳۲ شهروند در واحدهای مسکونی، ۴۱۴ کسبه در واحد های تجاری، ۱۹۰ نفر در مراکز اداری، ۶۵ نفر در مراکز درمانی، ۳۶۳ نفر در مراکز فرهنگی و ۱۳۶۹ شهروند در مساجد و مراکز مذهبی از جمله اقدامات آموزشی یکماهه حوزه مدیریت پسماند است که با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مدیریت پسماند انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یادآور شد: پسماندهای خشک از طریق خودروهای ملودی، غرفه های بازیافت، گلماند، ورزش ماند، پلاسکو ماند، پسماند مارکت، تفریح ماند، هایپر ماند واحدهای مسکونی و تجاری و اداری جمع آوری شد.

به گفته وی؛ ۱۶۸ مخزن کارتن پلاست و مخزن ۱۲۰ لیتری بازیافت نیز جهت جمع آوری پسماند خشک در مبادی تولید به ویژه مساجد، هیئت‌ها، تکایا و ... توزیع شد.

انتهای پیام//

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 41733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =