پیام امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم به مناسبت روز داروساز

امیر نورمحمدی طی پیامی فرارسیدن پنجم شهریورماه، "روز داروساز" را تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم امیر نورمحمدی طی پیامی فرارسیدن پنجم شهریورماه، "روز داروساز" را تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

انتخاب زادروز محمد زکریای رازی به عنوان روز داروساز پیش از همه نشانی است از قدمت این دانش و توجه همواره دانشمندان ایرانی به آن. همان‌ها که مرهمی می‌شوند بر تن رنجور بیماران و زندگی و آسایش را به آنان هدیه می‌دهند.

در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه حوزه بهداشت و درمان کشور را نیز متاثر ساخته، خدمت صادقانه داروسازان و اساتید این رشته در دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها در گسترش مرزهای دانش داروسازی و بومی‌سازی و صنعتی‌سازی آن، آرامش‌بخش دل‌ها و اذهان مردم و بلاگردان بیماری و رکود از سطح جامعه است.

در شرایطی که فشار اقتصادی بر زنجیره درمان مسلط است، تنها با همکاری خدمت‌دهندگان ازجمله داروخانه‌ها از یکسو و بیمه‌ها از سوی دیگر است که می‌توان از شرایط خطیر امروز عبور کرد تا کمترین آسیب را بیماران تحمل کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد حکیم رازی و تبریک روز «داروساز»، بر همه داروسازان، از سوی شرکت شهر سالم و شهرداری تهران دست یاری به سوی یک یک داروخانه‌های سطح شهر تهران برای تسریع و تسهیل در دسترسی همه شهروندان به دارو و دیگر اقلام بهداشتی و درمانی دراز می‌کنم.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 41759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =