تقدیر از حافظان سلامت باب الرضای تهران

شهردار منطقه ۱۵ در راستای گرامیداشت روز پزشک و همچنین در هفته دولت، با حضور در بیمارستان بیماری های خاص شهدای گمنام از پزشکان این بیمارستان تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در دیدار با پزشکان بیمارستان بیماری‌های خاص شهدای گمنام به تلاش های انسان دوستانه و فداکارانه پزشکان در جامعه  اشاره کرد و گفت: در شرایط همه گیری کرونا در جامعه، نقش پر رنگ و ارزشمند پزشکی بیش از پیش نمایان کرد که این شغل مسئولیتی الهی و انسانی است.

وی با تبریک این روز به پزشکان پرتلاش و دل سوز این بیمارستان، از فعالیت های کادر پزشکی بیمارستان در راستای بهبود و ارتقاء سطح خدمات تخصصی ارائه شده به مراجعه کنندگان تشکر کرد و گفت: اطمینان دارم که مردم شریف جنوب شرق، بیماران و خانواده‌های ایشان قدردان زحمات و تلاش های ایثارگرانه شما سفیدپوشان عرصه سلامت به خصوص در میدان مبارزه با بیماری کرونا بوده و این رشادت‌ها هرگز از یاد نخواهد رفت.

شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع سلامت، با اهدای گل از حافظان سلامت این مرکز در مانی تقدیر کرد.

همچنین شهردار منطقه با حضور در سرای محله مشیریه از اجرای طرح اردوی جهادی پزشکان ویژه محلات کم برخوردار بازدید کرد و ضمن خداقوت به  ۱۰ پزشک داوطلب این طرح جهادی با اهدای گل ازخدمات و تلاش های آنان در زمینه ارتقای سلامت محلات کم برخوردار قدردانی کرد.



انتهای پیام//

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 41760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =