اهتزاز ۱۰ ابر پرچم عزای اربعین حسینی(ع)در مسیر طریق به همت سازمان زیباسازی

علی صارمی معاون فنی و طراحی‌شهری سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به اقدامات سازمان در قرارگاه شهر کاظمین، از اهتزاز ۱۰ عدد ابر پرچم با پایه ۶۰ متری در مسیر طریق مسیر پیاده روی زائران نجف به کربلا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ علی صارمی معاون فنی و طراحی‌شهری سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به ماموریت سازمان به عنوان مسئول قرارگاه شهر کاظمین در اربعین ۱۴۰۲ از آخرین اقدامات صورت گرفته در این شهر خبر داد و گفت: نصب و اهتزاز ۱۰ عدد ابر پرچم با پایه ۶۰ متری در مسیر طریق راه پیاده روی زائرین شهر نجف به کربلا و در مجاورت دو موکب صاحب الزمان(ص)و محبان امام رضا(ع) با موفقیت انجام شد، چرا که در سال‌های گذشته به دلیل ارتفاع زیاد نصب آن‌ها با مشکل مواجه بود.

وی با اشاره به آماده‌سازی شهر کاظمین در آستانه اربعین، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت اسکان و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شهرکاظمین برعهده سازمان زیباسازی است، موکب محبان امام رضا(ع) توسط سازمان در این شهر مقدس برپا شده و آماده خدمت رسانی به زوار حسینی است.

به گفته صارمی نورپردازی؛ تامین روشنایی، تاسیسات مکانیکی، آب و برق و... از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در شهرکاظمین است.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 41765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =