تحقق چشم‌اندازهای عمرانی برنامه چهارم توسعه، موید تلاش‌های انجام شده در این زمینه است

در نشستی که با حضور "علی‌اصغر قائمی" عضو شورای اسلامی شهر تهران و "هادی حق‌بین" سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد، لزوم ارزیابی احکام ابلاغی برنامه چهارم توسعه شهر تهران مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در این نشست که مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز حضور داشتند، موارد مهمی از قبیل نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری و نیز نحوه اجرای احکام ابلاغی برنامه چهارم توسعه شهر تهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

"حق‌بین" سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی سخنانی در این نشست با تاکید بر اینکه بخش‌های مختلف این معاونت در راستای تحقق احکام ابلاغی برنامه چهارم توسعه شهر تهران تلاش می‌کنند، تحقق چشم‌اندازهای پیش‌بینی شده در سال نخست برنامه را موید این واقعیت خواند.

به گفته حق‌بین؛ دستیابی صد در صدی به اهداف عمرانی برنامه چهارم توسعه، مستلزم اختصاص اعتبارات متناظر با این اهداف بوده و در عین حال رفع به موقع موانع اجرایی پروژه‌های عمرانی به ویژه‌ معارضات ملکی و نهادی، ضروری به نظر می‌رسد.

" قائمی" عضو شورای اسلامی شهر تهران، نقش نظارتی شورا در عملکرد حوزه‌ معاونت فنی و عمرانی را حائز اهمیت خواند و بر استمرار نظارت‌ها در راستای تداوم موفقیت‌های کسب شده تاکید کرد.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 41767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =