آماده‌سازی موکب محبان رضا(ع) برای میزبانی از زائران اربعین

رئیس قرارگاه طریق‌الحسین(ع) گفت: موکب محبان رضا(ع) در عمود ۸۳۳، آماده‌ خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی شده است.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» گفت: با همت خادمان محبان رضا(ع) ستاد مردمی اربعین حسینی منطقه ۱۰ در عمود ۸۳۳ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا، آماده خدمت‌رسانی به زائران شده است.

شهردار منطقه۱۰ افزود: موکب محبان رضا(ع) ستاد مردمی منطقه ۱۰، چایخانه حضرت رضا(ع) را برپا کردند و میزبان زائران اربعین حسینی و عاشقان اهل بیت(ع) شدند.

وی ادامه داد: حدود یک هزار نیروی خدماتی از عمود ۷۰۰ تا عمود ۱۴۰۰ در زمینه نظافت، جمع‌آوری زباله، توزیع کیسه‌های زباله، توزیع مخازن پسماند و غیره به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه اقلام ارسالی، تجهیزات خدمات شهری و کمک‌های مردمی ستاد اربعین حسینی منطقه ۱۰ روز گذشته درمحل موکب تخلیه شد، افزود: حلقه‌های نگهدارنده کیسه زباله در موکب‌های عمود ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ طریق‌الحسین(ع) از سوی ستاد مردمی اربعین حسینی منطقه ۱۰ در حال نصب است.

رئیس قرارگاه طریق‌الحسین(ع) گفت: خادم یاران کانون خدمت رضوی با حضور پرشور در طریق الحسین(ع) به ذکر مدح و منقبت امام رضا(ع) پرداختند و این حضور معنوی خادمان به همراه پرچم، فضای خاصی به طریق الحسین(ع) بخشید و مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از این حضور معنوی خادمان و پرچم گردانی، به اظهار ارادت به امام رضا(ع) پرداختند.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 41774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =