آغاز اقدامات تحولی برای نیروهای انسانی شهرداری تهران

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران گفت: موضوعات تحولی خوبی در اداره‌کل سرمایه انسانی آغاز شده و امید می‌رود بتوانیم برای مجموعه بزرگ شهرداری منشأ خیر باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، اکبر مردانی در آیین گرامیداشت روز کارمند و بیست و دومین جشنواره شهید رجایی که صبح امروز -دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲- در برج میلاد تهران برگزار شد، با اشاره به تکریم نیروهای انسانی از سوی شهردار تهران، اظهار کرد: ما در اداره کل سرمایه انسانی وظیفه خود می دانیم مباحث مرتبط با نیروها را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه معاون برنامه ریزی نیز با رعایت دستورالعمل ها سعی می کند موارد را به سود کارمندان تفسیر کند، یادآور شد: بنا بر تأکید معاون برنامه ریزی امور درست، به موقع و با عدالت انجام می شود و ما شعاری تحت عنوان «عدالت محوری، اخلاق مداری و بهره وری» را در دستور کار قرار داده ایم که به مناطق، سازمان ها و شرکت ها ابلاغ کردیم.

مردانی با تأکید بر اینکه تک تک نیروهای شهرداری جزو برترین ها و قابل تکریم هستند، خاطرنشان کرد: ما خود را ملزم به پاسخگویی می دانیم و دست نیاز خود را به سمت کسانی که برای کارکنان دغدغه مند هستند، دراز می کنیم. امیدواریم بتوانیم قدم مثبتی در راستای تحقق اهداف مرتبط با پرسنل برداریم.

وی همچنین تصریح کرد: موضوعات تحولی خوبی در اداره کل سرمایه انسانی آغاز شده و امید می رود بتوانیم برای مجموعه بزرگ شهرداری منشأ خیر باشیم.

انتهای پیام/

۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 41803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =