جمع‌آوری زباله‌های مواکب در دو نوبت و افزایش سه برابری ماشین‌آلات حمل زباله

مسئول قرارگاه طریق‌الحسین (ع) از توافق با فرماندار طویریج و بخشدار و شهردار خیرات از افزایش ماشین‌آلات و نوبت‌های جمع‌آوری زباله‌های مسیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ و مسئول قرارگاه طریق الحسین (ع) با بیان اینکه جلسه میدانی با حضور استاندار *طویریج و بخشدار و شهردار خیرات در قرارگاه طریق الحسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: حلقه های جایگاه کیسه زباله در مواکب طول مسیر در حال نصب است که البته لازم است طرف عراقی نوبت های جمع آوری کیسه های نصب شده و ماشین آلات را از یک دستگاه به سه دستگاه افزایش دهد.

وی به خدمات رسانی یکهزار نیروی مردمی استان یزد و خادمان افتخاری منطقه ۱۰ به منظور رفت و روب و جمع آوری زباله اشاره کرد و افزود: توزیع کیسه های زباله به نمایندگان نیروهای مردمی و مواکب صورت گرفته است و با همکاری مناسب زائران در قراردادن زباله در جایگاه های تعبیه شده و همچنین افزایش نوبت جمع آوری کیسه ها، مشکلی از بابت رفت و روب و نظافت در طول مسیر نخواهیم داشت.

جمع‌آوری زباله‌های مواکب در دو نوبت و افزایش سه برابری ماشین‌آلات حمل زباله

اخ الصنایع در ادامه به اقدامات فرهنگی و اجتماعی و همچنین استقرار موکب محبان الرضا(ع) به منظور ارائه خدمات به زائران اشاره کرد و گفت: بخشی از خدمات پذیرایی موکب از سوی خادم‌یاران کانون رضوی منطقه ۱۰ که از نیروهای مردمی هستند صورت می گیرد که طی روز نسبت به توزیع شربت و چای و همچنین غذای گرم اقدام می کنند.

جمع‌آوری زباله‌های مواکب در دو نوبت و افزایش سه برابری ماشین‌آلات حمل زباله

در ادامه استاندار طویریج با حضور در جمع خادمان حسینی از خدمات شهردار منطقه ۱۰ و مسئول قرارگاه طریق الحسین (ع) به جهت برنامه ریزی و اقدامات در طول مسیر نجف به کربلا تقدیر کرد.

بازدید از محل درمان جمعیت هلال احمر مستقر در قرارگاه طریق الحسین (ع) و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و داروخانه فعال آن، گفتگو با مسئولان مرکز و همچنین ادای احترام به پرچم حرم رضوی از دیگر بخش های این جلسه میدانی بود.

جمع‌آوری زباله‌های مواکب در دو نوبت و افزایش سه برابری ماشین‌آلات حمل زباله

*طویریج یا الهندیة شهری در کشور عراق در حاشیه رود فرات است. الهندیه در استان کربلا واقع شده و مقر منطقه الحندیه است. نام این شهر برگرفته از "دو طوریج" است که هر ساله در این شهر به عنوان بخشی از مراسم عزاداری ماه محرم در روز عاشورا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 41859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =