برگزاری جلسه کمیته مدیریت بحران راهپیمایی جاماندگان اربعین در اداره مدیریت بحران منطقه ۱۵

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه ۱۵ از برگزاری جلسه کمیته مدیریت بحران ویژه راهپیمایی جاماندگان اربعین با سازمان‌های خدمات‌رسان و نهادهای امنیتی و انتظامی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مسئول هماهنگی مدیریت بحران پهنه مسیر شماره ۳، گفت: هدف از برگزاری این جلسه، هم‌افزایی دستگاه‌های امنیتی و امدادرسان جهت ایجاد مسیری امن و تردد آسان شهروندان، هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت اقدامات پیشگیرانه، شناسایی و رفع موارد خطر زا در طول مسیر راهپیمایی برگزار شد.

طوبی براتی افزود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل ایمنی از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران مقرر گردید، پایش و الزام رعایت مسائل امنیتی مسیر توسط سپاه و نیروی انتظامی با پشتیبانی مناطق ۱۵ و ۱۲ انجام شود و هر دو منطقه بدون در نظر گرفتن خط مرزی محدوده استحفاظی در جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان اقدام کند.

وی بیان کرد: پایش زیرساخت‌های سازمان‌ها و ابلاغ جهت رفع مشکلات در صورت وجود هرگونه موضوعات حاد از دیگر موضوعات جلسه در حوزه پدافند غیرعامل بود.

به گفته وی؛ نماینده سپاه مالک اشتر، بسیج شهرداری منطقه، شهرداران ناحیه، نماینده ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۲ و نمایندگان سازمان‌های خدمات رسان در این جلسه حضور داشتند.

۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 41912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =