تلاش شورای راهبردی نمایشگاه شهرآفتاب برای تاثیرگذاری بر صنعت نمایشگاهی کشور

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: شورای راهبردی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با هدف تاثیر گذاری بر رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی کشور تشکیل شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، ظهر امروز دومین نشست شورای راهبردی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با حضور مدیرعامل و معاونین این مجموعه و همچنین جمعی از برگزارکنندگان، پیشکسوتان و صاحبنظران و فعالین عرصه نمایشگاهی کشور در سالن جلسات معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران برگزار شد.

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در این نشست هدف از تشکیل شورای راهبردی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب را تاثیر بر رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی کشور دانست و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک افراد و فعالین دیگر صنعت نمایشگاهی نیز در این شورا حضور یابند.

همچنین؛ در این نشست کمیته‌های هوشمندسازی فن آوری و نوآوری، امور بازار و توسعه تجارت، سرمایه گذاری و توسعه، امور بین الملل، کمیته آموزش، پژوهش و تحقیقات، تدوین تقویم، خدمات و تسهیلات نمایشگاهی، ارتباط با تشکل‌ها و سازمانها، حقوقی و قضایی، ارتباطات، پایش و پیگیری، معماری و شهرسازی، فرهنگی و هنری تشکیل گردید که راستای اهداف کلی شورای راهبردی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
کد خبر: 41966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =