نمایشگاه شهرآفتاب هاب تجاری و بازرگانی می‌شود

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: با برنامه ریزی و رایزنی‌های صورت گرفته با نهادهای مختلف، نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تبدیل به هاب تجاری و بازرگانی منطقه و کشور می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرآفتاب، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در دومین نشست شورای راهبردی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ضمن اعلام حمایت شهرداری و شورای شهر تهران از مصوبات این شورا اظهار داشت: به دنبال خدمت ماندگار برای صنعت نمایشگاهی ایران هستیم تا با ایجاد هاب تجاری و بازرگانی در شهرآفتاب و استفاده از ظرفیتهای فرودگاه امام و منطقه اقتصادی و شهرکهای صنعتی پیرامون، کار مهم ایجاد زنجیره تامین را برای شهر تهران انجام دهیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با اشاره به اعلام آمادگی وزارت راه و شهرسازی و گمرک ایران و دیگر نهادهای مرتبط برای حمایت از شهرآفتاب گفت: تلاش ما این است تا نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب را به عنوان یک زیر ساخت اقتصادی برای رونق اقتصادی و تجارت به میدان آوریم.

وی با بیان اینکه شهرآفتاب به زودی محلی برای حضور شهروندان به منظور تامین نیازهای اساسی، گذران اوقات فراغت می شود، افزود: در شهرآفتاب تنوعی جذاب تر از دریاچه شهدای خلیج فارس و برج میلاد تهران ایجاد می‌کنیم.

فروزنده با اشاره به اینکه برنامه جامع شهرآفتاب جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است، گفت: شهرآفتاب به عنوان یک مرکز گردشگری پذیرای مهمانانی از داخل و خارج کشور می شود.

انتهای پیام/

۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: 41967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =