به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد مدیرعامل این سازمان در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان بر این مساله که در شرایط کرونا و وضعیت سخت اقتصادی، مسئولیت داریم در کنار مردم باشیم و با عملکردمان در کاستن از مسائل و مشکلات معیشتی تاثیرگذار باشیم تاکید کرد.
راد با اعلام اینکه در زمینه اصلاح فرآیندها از جمله واگذاریها به منظور حذف کامل واسطهها کارهای خوبی را شروع کردهایم، افزود: نباید به نوعی عمل شود که برخی واگذاریها به نام دامدار ، مرغدار و باغدار اما به کام دلالان انجام شود و امیدوارم با اقداماتی که در حال انجام است، کشاورزان از نظر اقتصادی آینده روشن و بهتری پیشرو داشته باشند.
او با اشاره به اینکه برای سلامت و شفافیت فعالیتهای سازمان مدیریت میادین، سفارشپذیر نیستم و با تمام توانمان در مقابل تخلفات احتمالی مقاومت خواهیم کرد، بیان کرد: یکی از سازوکارهایی که به این منظور انجام دادهایم، بحث هوشمندسازی سازمان و الکترونیکی شدن مزایدهها به عنوان خدمتی ماندگار است، ضمن اینکه در مبحث مزایدهها، زمانبندیها باید با دقت رعایت شود تا غرفهای خالی نماند.
راد با بیان اینکه آراستگی، غرفهآرایی و کالاچینی در میادین و بازارهای میوه و تره بار باعث زیبایی منظر این فضاهای پرتردد میشود، بیان کرد: سازمان مدیریت میادین در بحث خدماترسانی به شهروندان، پیشانی شهرداری تهران است و در پاسخ به افزایش مطالبات شهروندان از این سازمان، باید استانداردهای مشتریمداری همچون کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و احترام به مردم به عنوان سرمایه اصلی سازمان را رعایت کرده و ارتقاء دهیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ۲۶ بازار جدید در سال جاری ساخته میشود و تعیین تکلیف و رفع مسائل و مشکلات بازارهای مشارکتی را در دستور کار قرار دادهایم، خاطرنشان کرد: میدان مرکزی میوه و تره بار تهران از اهمیت و جایگاه ویژهای در تأمین محصولات مورد نیاز تهران و اقصی نقاط کشور برخوردار است و باید از منظر زیبا و آسفالت مناسب و شرایط مطلوبی برخوردار باشد.
قبل از سخنان مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، جعفر بلوک آذری، معاون اداری و مالی و علی عفتی، معاون بهرهبرداری و بهداشت این سازمان، گزارشهای جداگانه از حوزههای تحت مسئولیت خود ارائه کردند.
نظر شما