روایتگری شهدا در دالان بهشت

شهردار منطقه یک گفت: دالان بهشت مکانی است که در موکب محبان‌الرضا (ع) در مرز شلمچه به همت شهرداری منطقه یک، با هدف به تصویر کشیدن رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا برپا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با بیان این مطلب که دالان بهشت مکانی است که در موکب محبان الرضای شهید همدانی مرز شلمچه با هدف به تصویر کشیدن رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا برپا شده است، گفت: دالان بهشت مزین به عکس‌هایی از شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، سرداران و شهدای شاخص خوزستان و...و ماکت هایی از صحنه های شهادت و... است و زائران با کارتی که به کوله آنها متصل می‌شود به نیابت از هر شهید عازم زیارت کربلای معلی می‌ شوند.

وی روایتگری شهدا را بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی موکب دانست و افزود: مرز شلمچه یکی از مرزهای میعادگاه شهدا بوده است که در راه آزادسازی مسیر کربلا، رزمندگان بسیاری در این نقطه به شهادت رسیدند و اکنون زائرین حرکت امن و سلامت خود به سمت کربلا را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان هستند بر همین اساس هر شب از ساعت ۲۱ روایتگری شهدا با حضور راویان دفاع مقدس،همرزمان و خانواده‌های شهدا برای زائرین در این موکب اجرا می‌شود.

شهردار منطقه یک، زیارت مجازی را بخش دیگری از دالان بهشت دانست که در آن با تجهیز این دالان به دوربین و عینک واقعیت مجازی، زائرین  می‌توانند در این نقطه به تماشای واقعه کربلا بنشینند.

انتهای پیام/

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 41986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =