خسروی محل افتخار شهرداری تهران است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در گذرگاه مرزی خسروی و بازدید از زیرساختهای این پایانه، در جمع جهادگران منطقه ۲۲ حاضر شد و از زحمات‌شبانه‌روزی آنها تشکر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در گذرگاه مرزی خسروی و بازدید از زیرساختهای این پایانه، در جمع جهادگران منطقه ۲۲ حاضر شد و از زحمات‌شبانه‌روزی آنها تشکر کرد.

وی در حاشیه این دیدار با اعلام تردد روان زوار اربعین از مرز خسروی خاطرنشان کرد: خدمات رسانی توسط تمامی دستگاه‌های مستقر در این پایانه بنحو احسن در حال انجام است و طبق سنت سال‌های گذشته شهرداری تهران و بخصوص شهرداری منطقه ۲۲ خدمت بسیار خوبی را به مردم و زائرین ارائه می دهد.

نادعلی افزود: در گفتگوها و دیدارهایی که داشتم تمامی مسئولان کشوری و استانی از زحمات موثر جهادگران شهرداری تهران تشکر کردند. خادمین حسینی زحمات قابل توجهی بصورت شبانه‌روز و با عشق در این نقطه کشور انجام می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که امسال در این پایانه اتفاق افتاده پای کار و همپا بودن فعالیت‌های فرهنگی در کنار اقدامات خدمات شهری است. عملیات رفت و روب و جمع‌آوری پسماند به طول چندین کیلومتر در حال انجام است و مواکب فرهنگی با یک حضور موثر به زوار خدمات ارائه می دهد و می‌توان گفت از بابت اتفاقات و اقدامات بسیار خوبی که در این نقطه مرزی اتفاق افتاده مرز خسروی محل افتخار است.

نادعلی در ادامه تصریح کرد: همکاران ما در شرکت شهر سالم نیز در قالب درمانگاه صحرایی به منظور ایجاد یک فضای سلامت و درمان برای پرسنل شهرداری حضور دارند و با وجود آنها یک خیال راحت برای خدمتگزاری بیشتر به زوار توام با سلامتی و حمایت درمانی وجود دارد.

وی در پایان گفت: یکی از ویژگی‌های این پایانه مدل قرارگاهی آن است که همه دستگاه‌ها از استانداری کرمانشاه تا شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی با یکدیگر هماهنگی و همکاری‌های لازم را انجام و به نحوی به همدیگر متصل هستند.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 42000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =