بررسی ایمنی شهرهای مقاصد زوار اربعین در عراق

نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری گفت: تمامی شهرهای مقدس برون‌مرزی ازجمله کربلا، نجف، کوفه، سامرا و کاظمین را رصد کرده و نقاط ناایمن را به متولیان گوشزد کردیم.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صفری، نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما طبق شرح وظایف خود قریب به ۱۰ سال است با هدف پوشش ایمنی موکب و کاروان‌های اعزامی شهرداری تهران به صورت برون مرزی و درون مرزی نیروهای مان را اعزام می‌ کنیم و اکنون ۸ روز است در کربلا هستیم.
 

وی ادامه داد: در سنوات گذشته فقط در کربلا و نجف اشرف و کوفه ماموریت داشتیم اما امسال در کاظمین و سامرا هم پوشش ایمنی داریم.

نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری گفت: تمامی شهرهای مقدس برون مرزی ازجمله کربلا، نجف، کوفه، سامرا و کاظمین را رصد کرده و نقاط ناایمن را به متولیان گوشزد کردیم. البته نمی‌توان استاندارد کامل ایمنی را در عراق برقرار کرد زیرا زیرساخت‌ها مشکل دارد.

صفری بیان کرد: تجهیزاتی از قبیل خاموش‌کننده‌ها، تجهیزات نوری و ... را گاها از سال‌های پیش می اوریم تا در صورت نیاز استفاده شود.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 42034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =