تنوع خدمات‌ سازمان زیباسازی در کاظمین باشکوه‌تر از سال‌های قبل است

رییس کمیسیون بودجه شورا ضمن بازدید از قرارگاه کاظمین سازمان زیباسازی در این شهر با اشاره به تنوع خدمات ارائه شده گفت: عظمت اربعین امسال در کاظمین با وجود تنوع خدمات، فضاسازی محیطی و اهتزاز ابر پرچم هاباشکوه‌تر از گذشته است.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛‌ محمد آخوندی‌ رییس‌کمیسیون برنامه و بودجه شورا با حضور در قرارگاه کاظمین‌ از تنوع خدمات انجام شده توسط سازمان زیباسازی در این شهر تقدیر و تشکر کرد.

آخوندی با تاکید بر اینکه هر سال در سفر اربعین، به شهرهای مختلف عراق سفر می‌کنم، گفت: امسال اولین سالی است که کاظمین زائران زیادی دارد و خدا را شکر در این سال مهم و حساس، سازمان زیباسازی این قرارگاه بزرگ را فراهم کرده است.

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی بیان کرد: یکی از نقاط قابل توجه این قرارگاه تنوع خدمات ارائه شده توسط سازمان زیباسازی از جمله؛ اسکان، پذیرایی، تلفن و اینترنت رایگان و خدمات پزشکی است.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از زحمات سازمان زیباسازی افزود: از دیگر کارهای خوب‌و جذاب در این شهر فضاسازی خاص میدان صاحب الزمان در کاظمین و اهتزاز ابر پرچم‌ها است که نشان دهنده عظمت فعالیت‌های سازمان زیباسازی در اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 42049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =