بیش از ۳۰هزار خدمت درمانی شرکت شهر سالم به حدود ۱۴هزار زائر

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به خدمت‌رسانی درمانی یک هفته‌ای پایگاه‌های ۱۱گانه این شرکت ویژه خادمان و زائران اربعین گفت: در بیمارستان صحرایی عمود ۷۰۷، ضمن پذیرش حدود ۱۴هزار نفر، بیش از ۳۰هزار خدمت نیز به آنها ارائه شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین شهرداری تهران و مدیر بیمارستان صحرایی عمود ۷۰۷ شرکت شهر سالم درباره ارائه خدمات در این مرکز گفت: از روز پنجم شهریورماه، ۶۰ نفر از همکاران در این مرکز به صورت شبانه‌روزی و رایگان خدمت‌رسانی می‌کنند که در بین آنها پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص و پرستاران حضور دارند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: امسال همچنین توانستیم یک گروه جهادی برای بخش دندان‌پزشکی این مرکز مهیا کنیم که با سه یونیت در حال خدمت‌رسانی هستند.

نورمحمدی با اشاره به ظرفیت‌های این بیمارستان صحرایی گفت: در برخی از موکب‌های مسیر نجف به کربلا بعضی خدمات سرپایی محدود ارائه می‌شود اما در اینجا امکان درمان انواع بیماری‌ها به طور کامل وجود دارد. ضمن اینکه در صورت نیاز اعزام بیمار به بیمارستان حیدریه نیز در دستور کار قرار می‌گیرد که در یک هفته نخست فعالیت، پنج نفر اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به تبادل دارویی شرکت شهر سالم با هلال احمر یادآور شد: بخش داروخانه بیمارستان صحرایی عمود ۷۰۷ نیز شبانه‌روزی فعال است و انبار دارویی این مرکز به نوعی تمامی مراکز درمانی ما در شهرهای نجف، کربلا، کوفه، کاظمین و سامرا را پشتیبانی می‌کند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین شهرداری تهران در پایان به راه‌پیمایان اربعین حسینی توصیه کرد: زائران در حد ممکن شب‌ها حرکت کنند تا گرمازده نشوند و اگر دچار سرگیجه و تهوع شدند، اصرار به حرکت نداشته باشند. استفاده از داروهای تقویتی نیز هرچند مفید است اما مصرف مستمر آب، میوه و غذا و استراحت کافی می‌تواند از آن هم بهتر باشد و از خیلی از مشکلات بعدی پیشگیری کند.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 42127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =