حجم کارهای اربعین چندین برابر شهرداری تهران است اما کار به خوبی پیش می‌رود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حجم کارهای اربعین چندین برابر شهرداری تهران است، گفت: احساس بنده این است که چون در محضر ۶ امام شهید و یک امام حاضر و شاهد هستیم، همه احساس می‌کنند که خدمتگزار هستند و با این منظر کار می‌کنند که بازدهی بالا می‌رود.

به گزارش خبرنگار شهر، مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به همراه مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از قرارگاه نجف بازدید کردند.

شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس در این بازدید گفت: حجم کارهایی که اینجا انجام می‌شود، چندین برابر شهرداری تهران است اما خوشبختانه کار جلو می‌رود و احساس بنده این است که چون در محضر ۶ امام شهید و یک امام حاضر و شاهد هستیم، همه احساس می‌کنند که خدمتگزار هستند و با این منظر کار می‌کنند که بازدهی بالا می‌رود.

وی افزود: با این نگاه بیشترین ظرفیت به کار گرفته می‌شود و امیدواریم این توان و ظرفیت توشه‌ای شود که ۱۱ ماه دیگر سال هم با همین نگاه به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

مدل کار در قرارگاه نجف مدیریت دانش است

باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران نیز گفت: مدلی که در این قرارگاه پیاده‌سازی می‌شود، با در اختیار قرار گرفتن اطلاعات سایر موکب‌ها و تحلیل و مستندسازی آن به نوعی مدیریت دانش است و می‌تواند مدلی برای سایر قرارگاه‌ها باشد که امیدواریم این مسیر تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 42154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =