جغرافیای باب‌الرضای تهران آماده قدوم عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) شد

 مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در جغرافیای باب‌الرضای تهران با اتخاذ تمام تمهیدات لازم برای قدوم عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) مهیا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: مراسم راهپیمایی امسال چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه مصادف با روز اربعین حسینی با شعار "حیاتنا الحسین-جانم حسین" از ساعت ۶ صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز و پس از طی مسیر مشخص شده در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به پایان می‌رسد.

به گفته وی؛ تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم و نیز خدمات رسانی شایسته به راهپیمایان روز اربعین و زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حوزه های مربوط به ترافیک، خدمات شهری و اجتماعی اتخاذ شده است.

شهردار منطقه ۱۵ افزود : بیش از ۶۶ موکب پذیرایی و فرهنگی با مشارکت نیروهای جهادی و مردمی، بسیج مالک اشتر، سرای محلات و فرهنگسرای خاوران و ... در مسیر دو و نیم کیلومتری میدان خراسان تا میدان شوش برای میزبانی از عزاداران حسینی و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) مهیا شده است.

شهردار باب الرضای پایتخت به انجام اقدامات و تمهیدات ترافیکی لازم به منظور تردد روان در روز اربعین اشاره کرد و گفت: جانمایی پارکینگ، آمادگی مساجد و مدارس در محدوده مسیر پیاده روی، فضا سازی محیطی مسیر، حضور نیروهای امدادی و اکیپ های خدمات رسان اداره مدیریت پسماند، مهیا سازی فضا جهت برگزاری نماز جماعت از سایر اقدامات انجام شده برای برگزاری این رویداد عظیم است.

انتهای پیام/
 

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 42213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =