پذیرایی روزانه بیش از هزاران زائر در مرز خسروی

کاروان اعزامی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در راستای خدمتگزاری هر چه بیشتر و بهتر به زائرین اربعین حسینی در مرز خسروی مستقر شده و از سوی خادمان این شرکت، روزانه از بیش از هزاران زائر پذیرایی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی؛ این شرکت در موکب محبان امام رضا(ع) در راستای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) درپایانه مرز خسروی مستقر و به زائران یاری می رساند.

بنا بر این گزارش، موکب محبان امام رضا(ع) به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی به زوار برگشته از کوی یار است تا با توجه به استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم از آیین گرامیداشت اربعین حسینی؛ سهم کوچکی در این اتفاق بزرگ داشته باشد. این خدمات شامل آب آشامیدنی، نوشیدنی های سرد مانند شربت و عرقیات مناسب فصل تابستان، هندوانه  و صبحانه گرم (عدسی) و عصرانه است.

سید محمدناظم رضوی، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران و معین قرارگاه مرزی خسروی با اشاره به  حضور استقبال پرشور و باشکوه اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی اربعین حسینی،گفت:عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین(ع) در راهپیمایی عظیم اربعین‌حسینی تجلی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا تمام تلاش ما و ستاد اربعین شهرداری تهران خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر  به زائران و مهمانان امام حسین (ع) است.همچنین خادمان امام حسین(ع) در موکب محبان امام رضا(ع) با تلاش شبانه روزی هر آنچه در توان دارند برای خدمت به زوار به کار گرفته اند و هر کسی به نحوی کمک می کند تا زوار به بهترین شکل ممکن  مورد پذیرایی قرار گرفته و رفع خستگی کنند.

رضوی تاکید کرد: خادمین اربعین حسینی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در موکب محبان امام رضا(ع) تا پایان مراجعت و بازگشت همه زوار به کشور به زائران خدمت رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 42242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =