۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 4225
مسابقه عکس راه بی پایان

مرکز ارتباطات شهرداری تهران مسابقه عکاسی با موضوع محرم و صفر را با محوریت، آیین های سنتی عزاداری، پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، آماده سازی و سیاه پوش کردن محلات و تکایا، فروش ادوات و تجهیزات عزاداری، تکیه ها و حسینه های سنتی و محله ای، حسینیه های مقیم و قدیمی در تهران برگزار می کند.

به گزارش شهر، علاقه مندان از ۸ شهریور تا پایان ۳ مهر ۱۳۹۹ مهلت دارند آثار خود را با مراجعه به سایت http://tehranpicturefestival.ir/   به صورت فایل اصلی و با ویرایشی که به اصل اثر آسیب نزند بارگذاری کنند. شرکت کنندگان در این جشنواره با آپلود آثار خود در سایت جشنواره به دبیرخانه این مسابقه اجازه می دهند تا آثار ارسالی را در راستای اهداف مسابقه در تمامی محصولات فرهنگی و هنری و تبلیغاتی خود استفاده کنند و تنها نیازمند قید نام صاحب اثر است و دبیرخانه مسابقه نیازمند اخذ مجوز جداگانه از صاحب اثر نیست. بعد از ارسال آثار داوران از ۵ مهر ۱۳۹۹ داوری را آغاز می کنند. امسال برای بخش داوری (به ترتیب حروف الفبا): علی آقاربیع،حمید فروتن،مهدی قاسمی،یلدا معیری،ابوالفضل نسایی با این مرکز همکاری می کنند. آثار برگزیدگان ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ به رسم قردادانی در نمایشگاهی در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

این مرکز برای برگزیدگان در بخشهای مختلف جوایزی در نظر گرفته است.

نفر اول :۵ میلیون تومان  

نفر دوم: ۳ میلیون تومان  

نفر سوم: ۲ میلیون تومان  

بخش ویژه معلولین و افراد با شرایط ویژه: ۲ میلیون تومان        

بخش ویژه نگاه عکاسان به افرادی در عزاداری با شرایط ویژه(معلولیت) : ۲ میلیون تومان        

این آثار به محل دبیرخانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران واقع در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از میدان ونک کوچه دامن افشار پلاک ۵۵ ، نیم طبقه هشتم ، آژانس عکس تهران ارسال خواهد شد.

شرکت کنندگان در این جشنواره با آپلود آثار خود در سایت جشنواره به دبیرخانه این مسابقه اجازه می دهند تا آثار ارسالی را در راستای اهداف مسابقه در تمامی محصولات فرهنگی و هنری و تبلیغاتی خود استفاده کند و تنها نیازمند قید نام صاحب اثر است و دبیرخانه مسابقه نیازمند اخذ مجوز جداگانه از صاحب اثر نیست.

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 4225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =