مسیر هفده شهریور مهیای پیاده‌روی اربعین حسینی شد

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ از اتمام فعالیت‌های ویژه در مسیر برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شهر تهران در مسیر خیابان هفده شهریور خبر داد و گفت: این مسیر آماده استقبال از زائران و عزاداران حسینی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ علیرضا رباطی گفت: برای میزبانی از زائران حسینی اقدامات ویژه ای در حوزه های مختلف شهری در مسیر پیاده روی تدارک دیده شده بود که در آستانه برگزاری این مراسم معنوی تمامی فعالیت ها به اتمام رسیده است و این مسیر برای حضور میلیون ها زائرتهرانی مهیا شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ ادامه داد: در زمان حین برگزاری مراسم و بعد از آن نیز نیروهای عملیاتی در آماده باش هستند و نسبت به پاکسازی مسیراقدام خواهند کرد.

وی به اهتزاز ابرپرچم مشکی در این مسیر اشاره کرد و ادامه داد: نصب داربست موکب ها، اکران تبلیغات محیطی، رنگ آمیزی المان های شهری، اجرای پوشاننده های محیطی و نصب پرچم های مشکی و مزین به نوشتارهای فرهنگی از دیگر اقدامات انجام شده است که به منظور القای حس معنوی به زائران و حاضران انجام شد.

رباطی رسیدگی و ساماندهی وضعیت نگهداشت را از دیگر اقدامات مهم برشمرد و افزود: لایروبی انهار روباز و روبسته، شسشتوی مخازن و زیرمخزنی ها، شستشوی ایستگاه های اتوبوس، رسیدگی به فضاهای سبز موجود نیز در این مسیر به انجام رسید.

معاون شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی شهروندان یادآور شد: جانمایی محل استقرار خودرو و تجهیزات ۱۳۷، جانمایی محل استقرا خودروهای امداد رسان، هماهنگی با واحدهای Hse و مدیریت بحران منطقه نیز انجام شده است تا در صورت بروز بحران های احتمالی، مسئله به سرعت رفع خطر شود.

انتهای پیام/

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
کد خبر: 42251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =