برپایی موکب حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۱۹ در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع)

موکب حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۱۹ صبح روز چهارشنبه مصادف با اربعین حسینی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در میدان شوش برپا می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه بیان کرد: موکب حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه مزین به نام موکب علی ابن موسی الرضا (ع) در میدان شوش برای پذیرایی از شرکت کنندگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) با حضور ۱۶ نفر نیروی انسانی خواهر و برادر بسیج این منطقه خدمت رسانی خواهد کرد.

فرهادی ضمن دعوت از مردم ولایت مدار و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت برای حضور در این پیاده روی میلیونی، از آمادگی نیروهای بسیجی و امکانات این حوزه در خدمت رسانی هر چه با شکوه تر به شرکت کنندگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) خبر داد و افزود: زائران جامانده از زیارت اربعین حسینی (ع) با حضور چشمگیر و میلیونی خود در این اجتماع عظیم عرض ارادت خود را به ساحت مقدس سرور و و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ابراز می کنند.

شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: غرفه مادر و کودک در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در روز چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۱۳ در میدان شوش با هدف همنوایی با سه ساله دشت کربلا و آشنایی با مصیب های وارده به اهل بیت (ع) توسط معاونت خواهران منطقه برپا می شود.

به گفته این مسئول در این غرفه کودکان و مادران با روایت خوانی، داستان نویسی و دلنوشته یاد و نام سید و سالار شهیدان را زنده نگه می دارند و همکاران با پذیرایی صبحانه، میان وعده و جوایز به کودکان جاماندگان اربعین حسینی را به مقصد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همراهی می‌کنند.

به گفته وی؛ پذیرایی از شرکت کنندگان این مراسم نیز تدارک دیده می شود.

انتهای پیام/

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 42253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =