توصیه پلیس راهور به شهروندان حاضر در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین+ وضعیت ترافیک پایتخت

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت از ساعت ۶ صبح امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای جانبی و عمود بر مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین، مختصر است و عقب‌افتادگی بار ترافیکی نداریم.

سرهنگ محمد رازقی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اعلام اینکه از ساعت ۶ صبح امروز - چهارشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲- خیابان‌های ۱۷ شهریور، شوش و فداییان اسلام برای حضور مردم در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین مسدود شده است، اظهار کرد: محورهای جانبی و عمود بر مسیر پیاده‌روی، ترافیک مختصری دارد و ترافیک سنگین و عقب افتاده‌ای را شاهد نیستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی مسیرهای جایگزین برای تردد شهروندان، یادآور شد: خوشبختانه در ساعات گذشته، مردم همکاری خوبی داشتند و عقب افتادگی بار ترافیکی در معابر ایجاد نشد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما برای مراسم امروز تأمین پارکینگ بود، تصریح کرد: با توجه به این موضوع، بخش‌هایی از بزرگراه آزادگان، بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید محلاتی، خیابان پیروزی و خیابان مجاهدین اسلام برای پارک خودروها پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص انجام شد تا شهروندان وسایل نقلیه خود را در نزدیکترین محل به راهپیمایی، پارک کرده و وارد مسیر شوند.

وی با اعلام اینکه از ساعت ۱۲ ظهر وسایل حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و ون، شهروندان را از شهرری به سمت نزدیکترین پایانه مترو و اتوبوس، جابجا خواهند کرد، گفت: جابجایی مسافران با اتوبوس و تاکسی‌های پیش‌بینی شده، و همچنین سه ایستگاه مترو امام حسین (ع)، شهدای هفده شهریور و شهرری رایگان است.

رازقی از شهروندان تهرانی درخواست کرد که جهت تردد در سطح شهر، از مسیرهای جایگزین عبور کنند و افرادی که قصد شرکت در مراسم با وسایل نقلیه شخصی را دارند، خود را به پارکینگ‌های پیش‌بینی شده، برسانند و به اجتماع جاماندگان بپیوندند.

وی با اشاره به حضور پررنگ عوامل پلیس راهور در طول مسیرهای پیاده‌روی، خاطرنشان کرد: تمام نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی آماده‌باش هستند و ظرفیت خود را از طریق بخش‌های دیگر نیز تقویت کردیم؛ نیروهای پلیس در طول مسیر یک تا پنج به ویژه مسیر یک حضور دارند.

گفتنی است بنابر اعلام پلیس راهور، خیابان دماوند (زیرگذر میدان امام حسین(ع))، بزرگراه محلاتی، خیابان بعثت، بزرگراه آزادگان، خاوران- جاده امام رضا(ع) (پل سیمانی)، خیابان شهید رجائی (گلحصار)، بزرگراه امام علی(ع) از بزرگراه آزادگان تا بزرگراه کریمی در هر دو مسیر، بزرگراه شهید کریمی حدفاصل بلوار شهید رجایی تا بزرگراه شهید آوینی، بزرگراه شهید آوینی حدفاصل بزرگراه امام علی(ع) تا بزرگراه هاشمی در هر دو مسیر به عنوان مسیرهای جایگزین در روز اربعین مشخص شده است.

انتهای پیام/

۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 42271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =