توسعه اقدامات فرهنگی در موکب علی بن موسی الرضا(ع) شهرداری تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همزمان با اربعین حسینی از موکب علی بن موسی الرضا (ع) سازمان بسیج شهرداری تهران در عمود ۷۰۷ مسیر پیاده روی نجف به کربلا بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در بازدید خود از موکب علی بن موسی الرضا(ع) سازمان بسیج شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تقویت ارزش های دینی و معنوی اربعین ضروری است، افزود: همچنان که شاهد افزایش تعداد زوار نسبت به سنوات گذشته بودیم، فعالیت‌های خدماتی و به ویژه اقدامات فرهنگی موکب علی بن موسی الرضا(ع) نیز گسترده شده و توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه ایام اربعین فضای روحانی و معنوی برای همه ایجاد می کند که به دنبال آن لزوم فعالیت فرهنگی افزون تر می‌شود، تصریح کرد: آنچه مقام معظم رهبری خطاب به دانش آموزان فرمودند این بود که راهپیمایی اربعین، فرصت تأمل و تفکر در هدف و مجاهدت سیدالشهداست؛ یعنی علاوه بر ارائه خدمات مختلف به زوار حسینی می‌بایست مواکب نسبت به تقویت معنویت زائرین در طول سفر برنامه‌ریزی داشته باشند.

توسعه اقدامات فرهنگی در موکب علی بن موسی الرضا(ع) شهرداری تهران

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی و  برپایی برنامه‌ها و مسائل معنوی از ضروریات موکب‌های حسینی است، خاطرنشان کرد: سخنران خوب،  مداح خوب و تقویت روحیات معنوی از ضروریات موکب هایی نظیر موکب علی بن موسی الرضا(ع) است.

انتهای پیام/

۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 42280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =