پاک‌ترین و آلوده‌ترین نقاط تهران کدامند؟

آمار و جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد که پایتخت، امروز- پنج شنبه ۱۶ شهریورماه- با شاخص ۸۵ برای ششمین روز متوالی هوای قابل قبول را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار شهر، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ و کیفیت هوا قابل قبول بوده و امروز- پنج‌شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۲- نیز کیفیت هوای تهران قابل قبول و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۵ است.

هم‌اکنون ایستگاه شهرری در منطقه ۲۰ با ثبت شاخص ۱۷ هوای پاک را نشان می‌دهد و از سویی دیگر ایستگاه تربیت مدرس در منطقه ۶ با ثبت شاخص ۱۶۳ و هوای ناسالم، آلوده‌ترین نقطه پایتخت است.

در حال حاضر کیفیت هوا در ۲۵ ایستگاه تهران قابل قبول اعلام شده که شامل ایستگاه‌های بزرگراه شهید محلاتی در منطقه ۱۴ با شاخص ۶۴، اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۹۹، پونک با شاخص ۶۵، شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۸۶، شریف در منطقه ۲ با شاخص ۹۳، شهرداری در منطقه ۲ با شاخص ۷۲، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۱، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۶، گلبرگ در منطقه هشت با شاخص ۶۳، مسعودیه در منطقه ۱۵ با شاخص ۹۰، میدان فتح در منطقه ۹ با شاخص ۸۱، پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۵۷، پارک سلامت در منطقه ۱۷ با شاخص ۷۷، پارک شکوفه در منطقه ۱۴ با شاخص ۷۶، پارک قائم در منطقه ۱۸ با شاخص ۶۹، دانشگاه تهران در منطقه ۶ با شاخص ۷۳، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک با شاخص ۹۴، دانشگاه علم و صنعت در منطقه چهار با شاخص ۷۳، سوهانک در منطقه یک با شاخص ۶۱، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۶۸، شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۹۱، فرمانداری شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۹۴ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ با شاخص ۷۷ است.

همچنین چهار ایستگاه ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۳۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۳۰، پاسداران در منطقه سه با شاخص ۱۰۸ و ژئوفیزیک در منطقه ۶ با شاخص ۱۱۵ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

گفتنی است بنابر روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران، از ابتدای امسال تا امروز هشت روز هوای پاک، ۱۲۱ روز هوای قابل قبول، ۳۷ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و پنج روز هوای ناسالم در پایتخت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 42306

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =