نمایشگاه عطر سیب؛ مأمن و میعادگاه دلدادگان حسینی

اکران تصاویر و آثار حجمی از واقعه کربلای حسینی در نمایشگاه عطر سیب، روزانه خیل عظیمی از عاشقان آن حضرت را به بوستان گلستانه در جنوبغرب پایتخت کشانده و فضای معنوی را حکم فرما کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در این نمایشگاه چند منظوره فرهنگی و مذهبی که همزمان با ایام دهه دوم ماه محرم الحرام با همکاری مشترک مدیریت شهری منطقه و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران دایر شده، تصاویر تلفیقی از دوران دفاع مقدس، همزمانی ماه محرم با ایام شیوع ویروس کرونا و همت والای مردم همیشه در صحنه کشورمان در این دو رویداد مهم تاریخی اکران و آثار حجمی مرتبط با آنها نیز در معرض دید عموم علاقمندان و بازدید کنندگان قرار گرفته است.

سید محمد فیاض شهردار منطقه با مشایعت مجتبی سالک رازی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران و جمع کثیری از خانواده های معظم شاهد، ایثارگر و شورایاران محلات در پنجمین روز از آغاز بکار این نمایشگاه معنوی در بوستان گلستانه، از بخشهای مختلف آن دیدن کرده و در ادامه نیز برای لحظاتی همنوا با مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در باب مظلومیت سومین امام همام شیعیان و ۷۲ یار وفادار ایشان به سوگواری پرداختند.

همچنین اجرای کارناوال نقاشی کودکان با محوریت موضوع حماسه کربلای حسینی و مظلومیت اهل بیت سومین امام همام شیعیان در دوران اسارت از دیگر برنامه های پنجمین روز از فعالیت این نمایشگاه بود.

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه معنوی عطر سیب که با هدف تجسم بصری از واقعه دلخراش کربلا و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دایر شده، می توانند در ایام دهه دوم ماه محرم الحرام به نشانی چهار راه یافت آباد، بالاتر از اداره آموزش و پرورش، انتهای خیابان طالقانی، بوستان گلستانه مراجعه کنند.

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 4239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =