شهرداری منطقه ۱۵، برای استقبال از مهر آماده است

شهردار منطقه۱۵، از آمادگی کامل شهردای برای استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، محمد شیری گفت: طرح استقبال از مهر با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی و ارتقای روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان در مدارس منتخب محلات ۱۹گانه باب الرضای تهران در حال اجراست.

شیری همچنین با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه در تشریح اقدامات انجام شده افزود: اجرای اقدامات شاخص و ویژه، متناسب با ایام بازگشایی مدارس و استقبال از مهر و رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر با اولویت پیرامون مراکز آموزشی انجام شد.

شهرداری منطقه۱۵، افزود: آسفالت حیاط مدارس نبوت، هانی و اشرفی اصفهانی و هاجر، رنگ آمیزی مدرسه زرین خواه، افزایش فضای آموزشی، رنگ آمیزی، خط کشی، پاکسازی و حذف زوائد از دیوار و جداره های ورودی و مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس  از جمله محورهای این طرح است که در آستانه سال تحصیلی جدید انجام شده است.

وی اضافه کرد: اهدای لوازم التحریر و لوازم ورزشی به مدارس محلات دوستدار کودک و پایلوت طرح‌های شهردار مدرسه، شهر در دست بچه‌ها، کانون نوجوانان و... از دیگر فعالیت‌های شهرداری منطقه در این طرح است.
 

انتهای پیام//

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 42447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =