بهسازی و مرمت آسفالت مدارس باب الرضای تهران

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ از بهسازی و مناسب سازی ورودی، محوطه و معابر منتهی به مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی افزود:  طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ با هدف بهسازی و مناسب سازی ورودی، محوطه و معابر منتهی به مدارس به منظور ایمنی و رفاه حال دانش آموزان و معلمان در نواحی هفت گانه منطقه ۱۵ به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: عملیات بهسازی ورودی و معابر منتهی به مدارس به دنبال بازدید کارشناشان این معاونت از مدارس منطقه انجام شد و بر اساس آن بهسازی آسفالت مدرسه شهید یوسفی در خیابان مسلم  به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع، مدرسه نبوت در محله مسعودیه به مساحت  ۵۵۰ متر مربع و مدرسه اشرفی اصفهانی در خیابان عباس کاشی به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع اجرا شد.

معاون فنی و عمران منطقه با اشاره به مرمت آسفالت  مدارس واقع در خیابان های مسلم و حبیب با مساحت ۵۵۰ مترمربع گفت: ایمن سازی مدرسه استثنایی شهید رجائیه و اضافه کردن یک کلاس درس به مدرسه حضرت رقیه(س) از سایر اقدامات حوزه فنی و عمران در طرح استقبال از مهر است.

 روحانی در پایان افزود: این طرح  همچنان ادامه دارد و روند  بهسازی و مناسب سازی آسفالت مدارس در نواحی دیگر منطقه  در دستور کار است.

انتهای پیام//

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 42543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =