به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با تاکید بر اهمیت جلب رضایت مندی شهروندان و اولویت ارتقای کیفیت زندگی در محلات منطقه افزود: با برنامه ریزی انجام شده طی بازدیدهای نقطه به نقطه و مستمر از محلات ۲۱ گانه منطقه همچنین جلسات مکرر که در حوزه خدمات شهری صورت گرفت، مشکلات و موارد مورد مطالبه شهروندان به صورت مستمر شناسایی و جهت احصاء و به ادارات تخصصی و نواحی ششگانه جهت پیگیری و رفع معضلات ابلاغ می شود.
وی با اشاره به اینکه در ماه اخیر تاکنون پیامهای مردمی در حوزه نظافت و محیط زیست در سامانه ۱۳۷ کاهش پیدا کرده است، گفت: این سامانه نظارتی با آمادگی کامل و ۲۴ ساعته مشکلات و انتقادات و شکایات شهروندان را پیگیری می نماید و همچنین شهروندان دارالمومنین تهران میتوانند تمامی درخواست های خود را درخصوص موضوعات زیست محیطی و نگهداشت شهری همچنین موارد مربوط به فضای سبز و سایر موارد مدیریت شهری در این سامانه ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
شهردار منطقه ۱۴ یادآور شد: با اهتمام حوزه های خدمت رسان و شناسایی مشکلات با محوریت درخواستهای شهروندی تلاش میشود روند کاهشی پیامهای ۱۳۷ و درخواستهای مردمی در خصوص موضوعات مرتبط با خدمات شهری در روزهای آتی ادامه یابد.
انتهای پیام/
نظر شما