کاهش ۴۰ درصدی پیام های شهروندی درسامانه ۱۳۷+ منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از کاهش ۴۰ درصدی پیام های شهروندی در سامانه نظارتی شهرداری منطقه در حوزه خدمات شهری و محیط زیست خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با تاکید بر اهمیت جلب رضایت مندی شهروندان و اولویت ارتقای کیفیت زندگی در محلات منطقه افزود: با برنامه ریزی انجام شده طی بازدیدهای نقطه به نقطه و مستمر از محلات ۲۱ گانه منطقه همچنین جلسات مکرر که در حوزه خدمات شهری صورت گرفت، مشکلات و موارد مورد مطالبه شهروندان به صورت مستمر شناسایی و جهت احصاء و به ادارات تخصصی و نواحی ششگانه جهت پیگیری و رفع معضلات ابلاغ می شود.

وی با اشاره به اینکه در ماه اخیر تاکنون پیام‌های مردمی در حوزه نظافت و محیط زیست در سامانه ۱۳۷ کاهش پیدا کرده است، گفت: این سامانه  نظارتی با آمادگی کامل و ۲۴ ساعته مشکلات و انتقادات و شکایات شهروندان را پیگیری می نماید و همچنین شهروندان دارالمومنین تهران می‌توانند تمامی درخواست های خود را درخصوص موضوعات زیست محیطی و نگهداشت شهری   همچنین موارد مربوط به فضای سبز و سایر موارد مدیریت شهری در این سامانه  ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

شهردار منطقه ۱۴ یادآور شد: با اهتمام حوزه های خدمت رسان و شناسایی مشکلات با محوریت درخواست‌های شهروندی تلاش می‌شود روند کاهشی پیام‌های ۱۳۷ و درخواست‌های مردمی در خصوص موضوعات مرتبط با خدمات شهری در روزهای آتی ادامه یابد.

انتهای پیام/

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 42575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =