خدمات‌رسانی به یک هزار در راه‌مانده، در شش ماه نخست سال

رئیس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از وظایف پایگاه‌های اجتماعی مناطق ۲۲گانه ارائه خدمات به افرادی است که به دلایل گوناگون رهسپار تهران شده اند و توان بازگشت به شهرشان را ندارند، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار فرد در راه‌مانده به همت مددکاران پایگاه‌های اجتماعی مورد ارائه خدمات قرار گرفته اند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر با اعلام این خبر تصریح کرد: در شهر تهران ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی دایر است که تعدادی از این پایگاه ها در سطح مناطق ۲۲ گانه و بخشی نیز در مبادی ورودی تهران مانند پایانه‌های مسافربری زیر نظر سازمان در حال ارائه خدمات هستند.

وی افزود: پایگاه‌های خدمات اجتماعی در حوزه‌های گوناگون به منظور کاهش آسیب‌ها، مشغول ارائه خدمات هستند که یکی از جامعه هدف‌های این پایگاه ها، افراد در راه مانده است که گاها از شهرهای گوناگون به تهران سفر کرده اند اما به دلایلی توان بازگشت به مبداء را ندارند.

احمدی صدر خاطر نشان کرد: در راستای ارائه خدمات به افراد در راه مانده، با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره)، خیرین و تعاونی های مسافربری و مسئولان پایانه ها، بلیط سفر برای این افراد تهیه می شود.

وی افزود: گاها این افراد به دلیل مفقودی مدارک هویتی و بانکی، مشکلات اقتصادی، نداشتن بستگان و مشکلاتی از این دست، توان تامین هزینه‌ها و... و. را ندارند که پس از تایید مددکاران از این خدمات بهره مند می شوند.

رییس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در پایان بیان کرد: برخی از این افراد به دلایلی که نیاز به محل اسکان به شکل یک یا دو روز داشته باشند از سوی مددکاران پایگاه‌ها شناسایی و به مددسراها راهنمایی می‌شوند.

انتهای پیام/
 

۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
کد خبر: 42595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =