اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در طرح استقبال از مهر

معاون شهردار منطقه یک: طرح استقبال از مهر با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در برنامه های اجرایی، توجه به محلات محروم، نیازسنجی دانش آموزان برای اجرای برنامه‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت درون و برون سازمانی و... با اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان مطلب فوق، ضمن اعلام آمادگی کامل منطقه برای استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس گفت: این برنامه ها در قالب ۱۹ محور شامل آموزش، طلیعه مهر، مهر اولی ها، یاد یاران، آیین مهر، تبلیغات محیطی، بسته حجاب، پرسش شهردار، زنگ تحرک، دوشنبه های ورزشی، زنگ شهر آماده، دوام دانش آموزی، تور دانش آموزی، تهران اولی ها، تهران دیدنی در مهر ایران، مدرسه پاکیزه، افزایش ایمنی و... در شمال تهران به اجرا در آمد.

رودکی در ادامه بیان کرد: شهرداری نقش مهمی در آماده‌سازی شهر دارد که در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از ماه مهر با تمام توان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه  همه هدف ما آموزش و فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب برای دانش آموزان است گفت: با شروع سال تحصیلی جدید امیدواریم این مهم صورت گیرد.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 42661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =