توفیق خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله‌الحسین گامی در جهت پاسداشت قیام عاشورا و فرهنگ حسینی است

آیین تقدیر از خدام‌الحسین قرارگاه سامرا در مراسمی با حضور سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه در جمع خدام‌الحسین این منطقه عنوان کرد: راز ماندگاری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام های روشنگرانه کاروان زینبی، نهفته است که در این میان  همت حسینی پرشور و شعور شیعیان در طول تاریخ از عوامل حفظ و انتقال فرهنگ حسینی از نسلی به نسل دیگر بوده است.

وی افزود: توفیق خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فرصتی برای برداشتن گام‌هایی هر چند کوچک در پاسداشت این واقعه بزرگ و تکریم این قیام انسانی و ایمانی است.

شهردار منطقه ۹ در این مراسم از کارکنان و مسئولان اجرایی این منطقه که در قرارگاه سامرا نقش آفرینی تاثیر گذاری در تکریم و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی داشتند، قدردانی کرد.

مرتضوی جنس خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را خدمتی متفاوت و معنوی عنوان کرد و گفت: امیدوارم این فضای معنوی همیشه پایدار بماند و ما هر ساله توفیق خدمت‌گذاری به زائرین حسینی را داشته‌باشیم.

همچنین؛ درابتدای برگزاری این آیین، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در قرارگاه سامرا  توسط امیرتاجری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۹ ارائه شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات خدام‌الحسین این منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام /

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 42802

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =