منطقه ۱۹ با آماده سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح به پیشواز هفته دفاع مقدس رفت

شهردار منطقه ۱۹ گفت: جایگاه رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور همزمان با فرارسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ارائه خدمات شهری ویژه در جوار حرم مطهر امام راحل در حال آماده‌سازی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه منطقه ۱۹ همه‌ ساله افتخار میزبانی مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح را دارد، افزود:‌ حوزه خدمات شهری اقدام به پاکسازی مسیرهای منتهی به جایگاه رژه در ورودی‌ها و خروجی‌ها و بزرگراه‌های خلیج فارس، شهید هاشمی، بلوار علامه عسگری و محور باقرشهر کرده و از سوی دیگر تسطیح با گریدر، علف‌زنی زمین‌های بایر و حاشیه جایگاه، جمع‌آوری و انتقال بیش از۳۰ کامیون خاک و نخاله و ضایعات از مسیرهای منتهی به مراسم انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در بزرگراه‌های علامه عسگر، شهید هاشمی، رفیوژ باقرشهر، خلیج فارس، ضلع شمال حرم مطهر و قطعات فضای سبز مسیر و اطراف جایگاه رژه نسبت به نظافت روزانه ۱۰ هزار متر مربع، علف زنی ۱۵۰۰ متر مربع، حذف سرشاخه ها اقدام و هزار و ۶۵۰ شاخه گل بریده برای گل‌آرایی جایگاه مراسم استفاده شده است.

همچنین برای زیبایی نمای معابر منتهی به مراسم، رنگ‌آمیزی جداول، استفاده از مواد پوشاننده برای جداره مسیرهای منتهی به محل برگزاری به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و نصب ۳۰ عدد پرچم ایران از دیگر اقدامات انجام شده است.

محصور کردن جنگل‌کاری‌های اطراف جایگاه رژه دیگر اقدام مهم در زمینه تأمین امنیت مراسم است که فرهادی در این خصوص گفت:‌ ۷۰۰ متر طول فنس‌کشی و ۲ کامیون شن و ۳۰۰ گونی شن برای ایجاد سنگر استفاده شده است.

به گفته وی؛ نصب علائم هشداردهنده ترافیکی و هدایت مسیر و ایمنی تردد از جمله ۳۰ رول نوار خطر، نصب ۲ چراغ چشمک زن سولار و ۳۵ بشکه ترافیکی، مقاوم سازی عرشه پل و تغییر ارتفاع سطح برای رفع خطر از زیر گذر علامه عسگری ورودی پارکینگ شمالی به حرم مطهر نیز انجام شده است.

انتهای پیام 
 

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 42826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =