اجرای عملیات ایمن‌سازی ۱۶ نقطه حادثه خیز منطقه ۲۲

به منظور سهولت در عبور و مرور شهروندان سطح منطقه ۲۲ در راستای طرح استقبال از مهر در آستانه سال تحصیلی جدید و به منظور افزایش سطح ایمنی تردد دانش آموزان و عابران، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نسبت به ایمن سازی و هم‌سطح سازی معابر محلی در ۱۶ نقطه حادثه خیز و پر خطر اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی شهردار منطقه در این رابطه اظهار کرد: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس برنامه‌های گوناگونی در حوزه حمل و نقل جهت خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان بخصوص دانش آموزان طراحی شده است. در همین راستا شناسایی و پایش نقاط حادثه خیز منطقه توسط کارشناسان این معاونت در دستور کار قرار گرفت و عملیات ایمن‌سازی و هم‌سطح سازی معابر نیز در نقاط مختلف اجرایی شد.


وی یادآور شد: همچنین عملیات ایمن‌سازی، آشکارسازی و هم‌سطح سازی معابر، ایمن‌سازی تجهیزات ترافیکی نقاط پرتردد، بهسازی و مرمت مسیر و ایستگاه‌های خطوط حمل‌ونقل عمومی و ساماندهی پایانه‌های اتوبوس و تاکسی، نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی و خط کشی (محوری، عابر پیاده، مجازی و نوشتاری) از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ با هماهنگی پلیس راهور از جمله اقدامات اجرایی در طرح استقبال از مهر انجام شد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 42883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =