رشد ۲۲۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده/ صدور پروانه در پایتخت ۲ برابر می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: آمار صدور پروانه در بافت فرسوده طی ۶ ماه ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۰ درصد رشد یافته است.

حمیدرضا صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه امسال تعداد درخواست‌ها برای دریافت پروانه افزایش قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: تاکنون هفت هزار پروانه در پایتخت صادر شده و این عدد بالاتر از تعداد پروانه‌هایی است که در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صادر شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اعلام اینکه از ابتدای سال تا امروز ۱۴ هزار درخواست ثبت شده است، یادآور شد: با توجه به روندی که در جریان است، پیش‌بینی می‌شود، تا پایان سال تعداد درخواست‌ها به ۳۵ هزار فقره برسد.

وی با بیان اینکه پروانه‌های صادر شده عمدتاً در مناطق جنوب خیابان انقلاب بوده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که صدور پروانه در پایتخت تا پایان امسال دو برابر شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه میزان صدور پروانه در بافت فرسوده در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل خود ۶۶ درصد رشد داشت، خاطرنشان کرد: صدور پروانه در بافت فرسوده در ۶ ماه ابتدایی امسال، نسبت به مدت مشابه ۲۲۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 42959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =