آذین‌بندی منطقه ۸ با تصاویر شهدا

به مناسبت هفته دفاع مقدس، میدان‌های اصلی منطقه ۸ تهران به تصاویر شهدا مزین شد و آذین‌بندی فضاهای شهری و ساختمان‌ مرکزی شهرداری این منطقه انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ شهرداری این منطقه همزمان با هفته دفاع مقدس، به‌صورت ویژه و متفاوت از طریق چاپ و نصب بنرهایی با ابعاد مختلف مزین به تصاویر شهدای منطقه۸ از این هفته استقبال کرد و با نصب ۲۰۰ متر مربع بنر تصاویر شهدا و افتخار آفرینان این منطقه و ۳۰ بنر پرتابلی مفهومی ارسالی از سازمان زیباسازی در معابر و خیابان های منطقه یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و این منطقه حال و هوای دفاع مقدس گرفت.

همچنین همزمان با این هفته و آغاز مهر، عوامل اجرایی اداره زیباسازی منطقه ۸ با اهتزاز ۲۸۰ عدد از پرچم‌های الوان در خیابان های اصلی، میادین، معابر و ایستگاههای BRT فرارسیدن سالروز حماسه آفرینی رزمندگان اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس زنده نگه‌ داشتند.

گفتنی است؛ بر پایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در محل ساختمان شهرداری این منطقه، برگزاری مراسم معنوی غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام و غواص با حضور شهردار منطقه از دیگر برنامه های منطقه ۸ در راستای اشاعه فرهنگ ایثار، مقاومت و زنده نگه داشتن جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 43022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =